sobota, 18 lutego 2017

Kontrastowo

Dziś mój pierwszy post na blogu Papier Czerpany - inspiracje i wyzwania.
 Jest mi niezmiernie miło, że mogłam dołączyć do tak fajnego zespołu :)
Będę MUSIAŁA znaleźć w końcu czas na własne kwiatki :P

 Dziś powstała taka szybka kartka ślubna - oparta na kontraście - białego tła i intensywnie różowych kwiatów. Bardzo lubie robić kwiaty z pulchnego papieru morwowego - bo nie wymaga on moczenia ;) więc kwiatki robi się szybciej, a wiecie - ja ciągle w niedoczasie ;)

 W tle - piękny, tłoczony papier czerpany. Dodam, ze świetnie nadaje się on do rwania i szarpania, powstaje cudownie delikatna krawędź, która bardzo poddaje się obróbce, zawijaniu, miętoszeniu itd.


 











Użyłam:



Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Przepiękna!!! Śliczne kontrasty :) i cudne kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak...piękna karteczka:)Bardzo podobają mi się "ośnieżone" różyczki:))

    OdpowiedzUsuń