sobota, 15 kwietnia 2017

Gościnna Projektantka kwietnia

Witam !!!

Dziś chciałam zaprosić Was na spotkanie 
z wyjątkową osobą, która była przez długi czas
Ambasadorem Papieru Czerpanego na blogu Namaste,
a jest nią 

Monika od wielu już lat swoje kartki zdobi kwiatami,
które sama wykonuje. Kwiaty te robi głównie z papieru czerpanego.
Jest więc ona żywą reklamą dla papieru czerpanego,
który jak widzicie na jej pracach jest bardzo plastyczny,
kwiaty jej wyglądają zawsze pięknie i wyjątkowo,
zresztą jak i jej wszystkie przepiękne prace.

Dzisiaj Monika przygotowała dla Was bardzo wiosenne kompozycje,
idealne na świąteczny stół. A teraz oddajmy jej głos :


Witajcie.
Jak wiecie bardzo lubię robić kwiaty z papieru czerpanego, robię je od lat, dlatego z przyjemnością skorzystałam z zaproszenia i dzisiaj goszczę na nowym blogu Papier Czerpany 🙂 Jak co roku nie mogę się doczekać na wiosenne kwiaty, więc postanowiłam zrobić własne. Do ich wykonania użyłam białego papieru czerpanego. Ich brzegi potuszowałam, uformowałam na mokro, a po wyschnięciu udekorowałam nimi gałązki.




Drugi pomysł na przywołanie wiosny to kompozycje kwiatowe w przezroczystych, akrylowych bombkach, które zawisną w oknie. Kwiaty zrobiłam z ecru i wrzosowego papieru bawełnianego, a listki z zielonego papieru bawełnianego.





Kochani,
a ja w imieniu całego zespołu
Życzę Wam, aby te Święta wielkanocne 
wniosły do Waszych serc wiosenną radość i świeżość,
 pogodę ducha, spokój, ciepło i nadzieję. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz